May 6, 2012

Perlukah ikuti kemahuan budak-budak?

Assalamualaikum..

ingatan budak-budak ni kuat jugak ya..
sebab wani,anak fruitku..dia ingat semua kawan-kawanku yang dia bernah bercakap.
direct ataupun melalui phone..
terutamanya skype..tiap kalu skype aku on,
mesti dia suruh aku kol sorang kawan aku ni.
kawan aku ni nama dia sama dengan nama dia ni..
tiap kali dia dengar nama yang sama dengan dia,mesti dia akan sebuat nama kawan aku ni..
tapi,maaf kan cik sue ya wani..cik sue tak boleh kol dia.
dan satu lagi, dia selalu bertanya pasal kawan aku ni..
seriusly,ingatan budak sorang ni sangat kuat..

rasa bersalah jugak dengan c wani..
mahu tipu,budak2..tidak boleh jugak..
tapi,apa boleh buat kan..tak palaa..nanti ada masa, cik sue kol dia ya..
bukan skarang..
maaf ya...

;)






1 comment:

  1. erm..i know sepa......ingtn aq kuwat juga bha....ahaha

    ReplyDelete