Jun 11, 2012

Buku vs Bola

Salam tengah malam..
Hari ini sangat sejuk disebabkan kerana sejak awal pagi semalam lagi hujan turun bagai kan mutiara yang membasahi bumi sampailah malam semalam..
*skema pulak ayat i..

oke..tujuan utama aku mahu mem-post di sini adalah sebab demam exam...ehh, euro..
hahaha..
memandangkan sekarang ni musim exam,secara automatiknya aku akan menjadi malas.
tatau kenapa...
dan dalam pada masa yang sama, euro pun join sekaki ..
nah,aku apa lagi..melayan euro la..hahaa
*teringat kembali saat-saat study di poli tahun lalu, kami "6 orang" sanggup eskep hostel dan check in di hotel semata-mata kerana final world cup..bukan suka-suka pun kami eskep.
sebab bilik tv dekat hostel tu kena kunci disebabkan ada orang dengki..
ok,itu kisah world cup,ini kisah euro.
erm,memandangkan sekarang aku dekat hostel..dan tv pun tiada,so aku melayan la "live streaming". 
sambil-sambil study navy,layan la kan..ngeeee...
isk isk isk...

*Live streaming yang nampak mcm tak live..disebabkan kerana line tenet laju macam siput babisedut..
apa-apapun,spain la jugak..aku terminat spain sebab dia kan bekas juara world cup tahun lalu..ngeeee..dan pemain dia encem-encem macam xabi alonso..;)




No comments:

Post a Comment