Jun 4, 2012

Jangan bersedih

Assalamualaikum...

huuuuuhuuuuuuuuu...

Tadi aku sempat call kakak aku,
saja bertanya khabar..rindu katakan..
dan tanpa di duga, aku boleh terkesima dengan dia..
almaklum laa, dia kan seorang kakak yang baik dengan adik2nya,
so, aku pun terharu la dengan apa yang dia cakap dengan aku tadi..
kata2 semangat seorang kakak kepada adiknya..
nthen sejurus selepas itu, aku pun call mak dan bapak aku..
almaklum la,lama tak jumpa..Rindu tahap gaban ni..
padahal baru jak jumpa masa cuti midsem hari tu..
aishhh,biasa lah kan,aku ni kan anak bongsu..
mesti lah cepat rindu..
choi~
rasa mcm mau nangis pun ada..haishh..
memandangkan esok exam, so aku call la mereka..
meminta keberkatan semoga segalanya dipermudah kan...
dan seperti biasa lah,tiap kali call mereka, mesti aku akan menitiskan cecair jernih yang dekat mata tu (malas mau bagitahu nama saintifiknya)..
aku pun tak tahu kenapa ia mesti keluar tiap kali call mereka..
kali ni aku try control macho depan mereka, tapi still tak boleh tahan juga..
kenapa aku mudah kalah dengan air mata ni..opss,tersebut pulak..
walau apapun terjadi, aku tetap sayang kamu berdua sampai hujung nafas ku..
SUMPAH~
dan aku tidak akan hancurkan harapan kamu berdua..
aku akan cuba sedaya upaya aku..
InshaAllah...

Ya Allah, permudahkan la segala urusanku pada esok hari
dan hari-hari yang mendatang..
berkatilah kedua ibu bapaku, keluargaku, kawan2ku semua..serta orang2 yang mengenaliku..

*Tidak sabar mahu balik...
RINDU~~~

p/s : kepada sesiapa yang membaca nukilan dan isi hati ku ni, 
aku harapkan doa kamu semoga aku dapat menajwab soalan exam dengan baik..
Syukran Jazilan...

*gambar sekadar hiasan...






2 comments:

  1. insyaALLAH semoga smuanya bejalan dgn lancar. dah usaha, tawakal pulak pada ALLAH. InsyaALLAH, ALLAH nampak usaha kita. :) btw, siuk lagu beckground arr..

    ReplyDelete
  2. insyaAllah...terimakasih ya..semoga DIA memberi yang terbaik buat kita..;)

    ReplyDelete