Jun 4, 2012

Syukran Jazilan

Assalamualaikum...
hmmm,hari ini jam menunjukkan jam 0100 pagi ..bersamaan 4 june..
dan pada keesokan hariya,iaitu 5 June..EXAM is Begin..
serius aku katakan, aku belum cukup preparation untuk jawab payyper esok dan hari seterusnya..tapi,selagi ada masa,selagi itulah aku strugle..
inshaAllah..ni aku sempat menaip satu entry kilat...

Tadi aku sempat chat dengan seorang pensyarah aku masa aku study di poli kk..
iaitu miss Taj nesha..dan sempat juga dia memberi aku kata-kata semangat dan dorongan..

''Taj Nesha: ‎@Miszsue Amr : jadikan hari ini lebih baik dari semalam! chaiyok2 sue boleh tu.. miss doakan sue istiqomah...biar amalannya sikit tapi konsisten ya?...''
"Taj Nesha: @‎Miszsue Amr : buli ba kalaw ko..miss doakan ko diberi ketenangan dan idea yg mencurah2 utk jwb exam..amin" 

Aku sangat hargai segalanya miss..;)

Dan tidak dilupakan untuk seorang lagi pensyarah yang saya sayangi iaitu Miss Azreen ..
Terima kasih miss azreen..Tq atas apa yang miss berikan selama ni..
halalkan segala ilmu miss ya.. Saya bangga ada lecturer macam miss berdua..
baik-baik saja walau di mana miss berada..
♥♥ love u both lillahi taala..Syukran jazilan..Barakallahu fiikum wa jazakallahu khairan 

Miss Azreen dan miss Taj..
(miss,sy mintak gambar ni ya)





No comments:

Post a Comment