Jun 15, 2012

Tak tahu nak letak tajuk ape

Yes....

Exam will Over SOON!
Tinggal Last Payyperr..yaa,last payyper pada hari Rabu ni..
Payyperr "Kaedah Pengurusan Organisasi" jam 2.00 petang.
Tadi pagi aku ada paper killer.
paper "oceanography chemistry"..pergh, soalan dia memang membunuh.
paper 3 jam,aku keluar awal,sebab tak sanggup tengok jawapan orang sebelah yang panjang berjela-jela
siap ada yang minta kertas lebih..

what ever la, cz i know, everything is gonna be ok..
insyaAllah..
Oh ya,seorang classmate aku bernasib malang,
kasihan dia,dia terjatuh skateboard,yang kebetulan masa tu kami main skateboard sama-sama dkat stadium..tapi masa kitaorang main tu,dia masi sihat walafiat,nthen lepas kami balik,dia pun trjatuh..
kasihan faizul..da la musim exam sekarang ni..dan nasib baik paper exam kau sudah habis..
semoga kau cepat sembuh,dan boleh main skate lg.hahaha...

*snap snap gambar sebelum masuk ke exam hall ;)

dan one more thing,
hari ini jugak hari ulang tahun kelahiran seorang classmate aku..
name dia cik Bahirah Baharin a.k.a si 'galah panjang'
aku sebenarnya malas mau mengewish sama dia ni..
dan aku memang akan buat-buat lupa..
*nah,bebday gegurl...sweet 21 chiibii..(suwet la sangat)
hadiah??? tunggu aku kaya yea..
apa-apa pun,all the best ya..
"jangan pandang belakang" dan "Jangan bawa daging malam-malam bawa masuk hostel"
;)



#memandangkan paper aku start hari rabu,
so aku ada 5 hari untuk berehat sepuas2nya..
sambil menemankan rerumet tengok running man..hahhahaa





No comments:

Post a Comment