Jul 22, 2012

My Big Day

Assalamualaikum...
14 July 2012 = Sabtu ;)
Yeah, finally aku dah konvo..konvo Diploma aku semasa study di Poli kk..Alhamdulillah telah berlangsung dengan jayanya di DC..

Perasaan pada masa ni bercampur baur.. Gembira dan Sedih...aku pun tidak dapat bayangkan perasaan ku masa ni..

Gembira 1, Sebab dapat jumpa dengan kawan-kawan seperjuangan yang maybe lepas ni susah mahu jumpa lagi...weyh,kamu kalau jumpa aku, jangan sombong2 ya...dan lagi satu, kalau ada yang mahu mendirikan masjid tu, sila sound2 k...;)
Gembira 2 , Sebab aku dah dapat Diploma Mechatronic Engineering...setelah 3 tahun study, akhirnya dapat juga..alhamdulillah...Tq semua yang terlibat ya specially lecturer2 DEM..

Sedih , Sebab Parents tidak datang di hari bahagia ku ini..sedih yang teramat..tidak dapat ku bayangkan perasaanku masa tu.. kalau la mereka ada dalam dewan tu, ku rasa aku yang paling happy..ni belum cerita lagi perasaan masa naik pentas tu...menangis jak tidak...happynya dapat melihat mak bapak mereka yang ada dalam dewan masa tu, aku hanya bermonolog dalaman....habis istiadat konvo,terpaksa tumpang family orang untuk bergambar..arghh~ sedihnya!!!!Bersabarlah Wahai hati..

Apabila perasaan sedih bercampur dengan nerves..hasilnya, aku tidak dapat tengok camera masa kena ambil gambar..iskkk~tapi takpa la, ni semua hadiah untuk kedua org tua ku..
untuk konvo degree aku nanti inshaAllah, mereka akan datang di dewan yang sama ini..


Sedih 2, family kakakku tidak masuk dalam dewan...janji haritu mau masuk tengok aku konvo,last2...mereka tunggu dekat luar dewan shj sebab kebetulan pada masa tu kakakku ada kerja di sekolah, so tdak dapat datang awal....seriously, aku menangis dalam hati jak pada masa tu..aku tidak mahu nampakkan dengan kawan2 aku.so, aku kena kuat...aku masih bersyukur lagi sebab mereka sudi datang..
Tq kak ida, Tq abg Lan, Tq Wanie, Tq Adik adz Acap sebab sudi datang ~

*My kakak dan son of fruit kak wani dan adik acap
*Cikgu sekolah rendah ku cikgu Sakka dan sharil

*My Classmate Mechatronic Engineering JUL 2008
*Kawan-kawan
*Mastika

*buah hati pengarang jantung my son of fruit

*perarakan masuk graduan ;)

*Tumpang happy bersama family mereka...
*Gambar ter-candid...
*Maryjoy jojoy a.k.a Panda
*My sahabat dunia akhirat..
neneng mang aku ain
kurang sorang (Saimah tiada dalam gambar)
sayang kamu lillahi taala

*Ain si roomateku tersayang
*En Helley lec math 5
*Toya ;)
* Eh, Abam Wahim segak bergaya
*Wanie, happy dapat jumpa kamu..thanks ah.;)
terasa macam mahu melompat-lompat jak, tapi kena kontrol macho jugak..
thanks ya..i will miss u always..

*Hajah Rudzalikha, Tahniah kawan...
*Mastika mamas
*Abam poji...segaknye..
*Tahniah Dara dan Rudzalikha...
*Abam Rustan a.k.a Tuyuk..abg ganu kite..
*En samsul a.k.a PA DEM Jul 08
*Farzana, Ain, aku, Yana
*Macek Era..Tahniah sygs..
rindu ko masa study sama2..
-kisah ruang legar, milo panas dan megi pama....
*Politeknik koootaaa Kinaaaabaluuu~
*Topi tiada, so, terpaksa humban bunga...
*With my lovely Lec miss Taj Nesha...
tq segalanya miss..syg miss lillahi taala..;)
*Abam wan afiq,,,budak Uniten ni..jgn main2.
*Tamu gadang Di UMS

Kepada rakan-rakan seperjuangan, All the best in ur life..
ingat ni, kejayaan ada di mana-mana..
semoga berjaya dalam apa jua bidang..
"forget me not"
nice to know u all
i will miss u..

TamaT


No comments:

Post a Comment