Jul 6, 2012

nak satu bley?

Assalamualaikum u oll..
Weyh..aku nak motorsikal weyh, itulah impian aku..hmm,bila la nak tercapai ni??
siapa sudi belikan aku satu? satu cukup la..tanak banyak-banyak..serius ni,..ada nampak muka aku main-main ka? *cucuk idung karang..nak??

memandangkan lesen motor aku dah ada (saja nk kasi heboh satu dunia), so... berbaloi la kalau aku ada motor sebijik kan..ala, pakai motor pun hanya dekat dalam kampus jek pun..tak kuasa la i nak pakai keluar kampus..bukan taku,cuma untuk mengelakkan kesesakan lalulintas jek.. *motor pun boleh buat jalan jammed ka? hahahha..

aku malas nk drive kereta,payah nak cari parking..susah tau~

pakai motor dalam kampus sudah cukup la..pakai untuk ke kelas..tak kuasa la i nk duk berebuk-rebut plus tolak-tolak..hilang la keayuan i nanti..tak pun,dapat naik bus,tapi berdiri..isk,sakit kepala lutut aku tau.. Kalau ada motor,tak la aku penat2 jalan kaki ke kmpung CD pagi2 buta untuk dapat bus awal..iskk..penat tau..tambah slim la i nanti...;(

Scut Yamaha ego S... smart kn,kaler dia lg..perghh..

Honda icon ni pun smart jg..yang ni motor abang aku..tp aku nak aku punya sendiri..

dua2 santek kn..
hmm,bila la nk tercapai hajat ni..
nk bodek dengan bapak tersayang pun,mcm masih "red light"..
angan-angan jek la..pakai dalam mimpi..



No comments:

Post a Comment