Jul 5, 2012

Redha dan pasrah

Assalamualaikum..
Selamat malam..selamat pagi..selamat petang..(bergantung masa anda baca N3 ni)
perahsan..ada jugak ka yang sudi nak baca ni? sedey ni..

hai, lama tak ketuk-ketuk keyboard ni..almaklum la, ni kan laptop orang..laptop aku masih terlantar dekat wad, akibat Ter-minum air nescafe yang banyak sangat..padan muka.. :( *rindunya dekat sang laptop..hmmm...taip-taip sambil ditemani lagu2 korea..(sejak bila terminat korea lg ni?)ni sebab mereka la ni..sebelum cuti sem hari tu, sibuk duk transfer muvie2 guna hard disc aku,sekali tengok..perghh,penuh dengan movie korea.tapi macam best juga layan korea malam-mlm ni kn.syahdu.anyong haseyo ~

Rutin harian berada di rumah, setakat ni,ok la sebab di rumah kan, semuanya terjamin..alhamdulillah.
makanan free,minyak kereta free,kini aku beyybas..beyybas dari sege-gelenye~
tapi, boring tu ada la jugak..kerja?ada niat jg mau kerja, bukan malas,tapi tidak rajin buat masa ni..kerja aku as usually la,hantar anak fruit aku ke tadika..dan bermula lah rutin harian aku duduk rumah tengok tv..

actually kan,
aku memang bosan..bukan bosan duduk rumah cuti, bukan tau,..bukan..
aku bosan dengan keadaan sekarang.. sunyi~~~~
mahu luah masalah pun tak tahu dengan siapa lagi sekarang ni..tapi, nasib la ada sorang kawan aku (aimi najwa nama dia a.k.a cinta) yang sudi mendengarnya..maaf ya kawan...

*Ala tomey-tomey
semalam aku betul-betul perlukan seseorang untuk bercerita..alhamdulillah,ada juga yang sudi dengar dan siap bagi advice lg..thanks sangat2 aimi..im very2 appreciate it. aku sayang kau kawan...atleast beban dalam kepala aku kurang sikit..bermacam-macam masalah aku luah dengan dia..syukran ya ukhti.. "Redha dan pasrah"...itulah yang perlu .InshaAllah
*eh,ada cerita pasal jodoh jg? erkk..no komen..

*Sesungguhnya, Allah tidak akan mengambil sesuatu dari kita kecuali menggantikannya dengan sesuatu yang baik..dan DIA tidak akan menguji hambanya di luar batas kemampuan hambanya..see, Allah itu sweet kan...

-HamiAsraff-
*Gembirakan orang tuamu terlebih dahulu sebelum menggembirakan kekasih yang tidak halal bagi kamu..

Duhai hati, bersabar lah..




#
Lately ni kan,
aku rindukan seseorang..seseorang yang aku sayang..seriously, imylcc.. (:
p/s : mengapa hadirmu hanya untuk seketika?

-end-


No comments:

Post a Comment