Jul 23, 2012

Sekali lagi

Ahlan wasahlan Ya Ramadhan

(menulis entri dalam keadaan kurang sihat,batuk,hampi-hampir selsema dan yang paling utama, sakit TEKAK,aish..bila mau sembuh sakit tekak aku ni???)

Salam ramadhan yang ke-3..
Alhamdulillah tahun ini diberi kesempatan lagi untuk bertemu dengan bulan yang mulia ini..
Diharap dapat sampai ke penghujung bulan ini,dan pada tuhun-tahun akan datang. InshaAllah...
Azam tahun ini, ingin puasa Full...
sekali lagi tahun ini aku berpuasa di rumah tercinta bersama dengan family..bestnya..
ketuk-ketuk di dapur, tadaaaa..segalanya siap~ miahahahahaa.

Alhamdulillah sekali  lagi di ucapkan, semalam aku selesai mengerjakan solat sunat terawih buat kali yang ke-3..inshaAllah, tahun ini aku nak terawih full..
Seriously, hati terasa tenang sekali bila kaki berpijak di rumah Allah...
upss, sebelum itu, kita kena pasang niat dengan betul, barulah ibadah kita di terima olehNya..
betui tak?

di sini aku nak ingatkan sekali lagi kepada ibu-ibu,bapak-bapak semua yang ada di sini..
(bukan lagu inul hokey), kalau nak bawa anak-anak ke masjid tu, boleh tiada masalah..
tapi di ingatkan di sini,sila kawal anak-anak anda supaya tidak berbuat bising ketika solat sedang dilakukan...ini bukan benda remeh tau..so, pandai2 la k..

oh ya, tidak dilupakan...pada ramadhan yang pertama hari tu, 21 Julai.. result semester 2 dah keluar..
dan keputusan aku, alhamdulillah..Pointer naik mendadak..bersyukur dengan berkat ramadhan..
inshaAllah, semester akan datang aku akan berusaha dengan lebih gigih lagi...
terima kasih Ya Allah...
 


ok la...cukup sampai di sini..
ada masa, kkita bertemu lagi..


#ayat aku semakin skema sejak kebelakangan ini.;)



3 comments:

  1. btw congratz for the result..wish u all the best cik sue :) n selamat beramal!

    ReplyDelete