Sep 4, 2012

:)

SAYANG ialah
apabila kita masih mampu tersenyum,
sambil mendoakan kebahagiaan untuknya
walaupun kita terpaksa melepaskannya pergi
 
*Aku bahagia melihat orang yang aku sayang bahagia..
walaupun hakikatnya berat bagiku...
bagus aku diam-diam...
 
 
#Footnotes :
kenapa ya,aku selalu nasihatkan orang supaya tabah hadapi apa jua masalahnya,tapi dalam masa yang sama aku selalu bertanya kepada diri ini, kenapa aku tidak boleh setabah orang lain sebagaimana yang aku pernah nasihatkan kepada mereka? aku bingung eh..
aku masih lagi mencari seseorang yang faham aku, tapi aku tidak jumpa..
 
ah stress... bila aku stress,aku akan migrain pada otak kanan aku,bila migrain,selera makan aku akan hilang,bila dah hilang aku akan lapar, bila dah lapar dan malas makan, dan badan aku akan susut..so,aku paling pantang bila orang jumpa aku dan cakap
"kenapa makin kurus??,wat the hal la.."
ada la juga yang kena sepakan op op oppa gangnam sytle..di rumah aku makan berpinggan-pinggan jugak,kadang2 sampai pinggan tu aku ngap sekali..hurmmm.oh no, betul la kata orang, bahaya jika "makan hati", sampai bila pun aku akan terus macam ni...
kesimpulannya, jangan makan hati...
 
-enough,aku penat..penat bersabar-

No comments:

Post a Comment