Sep 17, 2012

$$$$ melayang lagi


Hai... 
tengok tajuk suda faham apa isi kandungannya kan..
okeyh,di sini aku nak beritahu sekali lagi yang aku telah di saman oleh abang traf**...
dan secara langsungnya $$$$ aku pun melayang la jugak seperti yang tertera di bawah..
Awal-awal sem aku dah bangkrup.. duit melayang begitu sahaja..
dah nasib nak buat macam mana kan. 

ntah kenapa pada masa tu naluri aku berkata,
"jap lagi la pakai,tak pakai pun tak pa juga"
(aku bermonolog dalaman)
tak lama lepas tu, muncul si abang berbaju  putih dan membuat signal menyuruh aku ke tepi..
perasaan masa tu aku sangat gembira  tabah mengenangkan nasib..
terpaksa kasi duit raya kepada sang pulis..

 
*Abam pulis yang di kasihi,sy mintak ampun dan maaf tidak akan buat lagi..
sy berzanji..

*Bukti pembayaran..cop-cop,sign-sign dengan cimb click..
T_T

Seriously,duit aku sem ni mengalir bagaikan air di paip..
dah la sem ni aku kena guna banyak duit..
dan sem ini juga aku nak ambik lesen skuba total sebanyak RM700++
mana aku mau cari $$$ ni???

"Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end."
haha

sampai di sini sahaja nukilan aku buat masa ni..
ok lah,aku nak meneruskan kehidupan ni..
assalamualaikum..







No comments:

Post a Comment