Sep 29, 2012

Untuk kamu

Assalamualaikum..

Untuk orang yang menyayangi aku :

Terima kasih kerana telah membuatku menjadi orang yang begitu sempurna.

Untuk orang yang pernah menyakiti aku :
Terima kasih kerana telah mengajar aku erti kesabaran dan semoga kamu tidak akan pernah merasakan sakit sebaigamana yang aku rasakan.

Untuk orang yang pernah aku sakiti
Maafkan segala kekhilafanku, aku hanya manusia yang jauh dari kesempurnaan.

Untuk Sahabat yang aku sayangi :
Mungkin kita memiliki banyak perbezaan namun tidak dapat dinafikan lagi kalau aku sangat memerlukanmu..

Untuk orang yang pernah mencintai aku :
Terima kasih kerana telah memberi warna-warna cinta dalam kehidupanku.

I Miss You All :
Walaupun pahit, sedih, kecewa.. namun kamu tetap pernah membahagiakan aku.. Terima kasih yang tidak terhingga.. Kita akan tetap menjadi kawan selamanya ok.. 


Walauapapun yang terjadi, Senyum lah..



No comments:

Post a Comment