Oct 7, 2012

Saja menaip-naip

Hai, im coming back..

fyi, dua hari ni aku tak online.. sebab kesihatan kurang mengizinkan.
alhamdulillah masuk hari ke-4 ni,selera makan aku dah oke,sebelum ni, bila tengok makanan,mesti termuntah..hm,sakit apakah yang melanda ni ya? nak jumpa Dr, segan la pulak, takut kes macam haritu  berulang lagi..ei,mencik la..kalau la ada 10 Dr macam tu, parah rakyat di buatnya...dah la dia bagi ubat ala kadar jak,so kesimpulannya di sini, seminggu sekali la aku kena jumpa dia ni,eiiii...malasnya. T_T
biasalah kan,orang dah tua ni banyak sakit-sakit sikit, hmm..oke, u oll doakan kebahagiaan dan kepanjangan umur sy oke...
Jazakallahu khairan khatiran..

hari tu,aku berjalan-jalan sorang diri di ip,atas urusan peribadi..
so,lepak kejap dekat kfc sensorang,then aku terjumpa dengan Nuwai..so cerita-cerita kejap dengan dia..almaklum la, lama tak jumpa sejak sem lalu..
Nuwai ada cakap,kanapa sue makin kurus? omg..satu pertanyaan yang aku kurang suka..
hm,sampainya hati nuwai cakap cenggitu.. sedih tau. T_T
biasalah nuwai, orang makan hati memang mcm ni,org lain makan sedap2, aku hanya makan hati..pa boleh buat la,yg penting aku masih hidup.. InsyaAllah..

oke la, 
tiada apa lagi aku mahu cakap..
oke, minggu ni dah masuk minggu ke-5,kau kena sedar sue..
lebih kurang 10 minggu lagi..
belajar la mencari kesedaran dalam diri tu oke..
kbai~






No comments:

Post a Comment