Nov 4, 2012

Satu kisah~

Assalamualaikum pembuka bicara...

MAAF AYAT TUNGGANG LANGGANG...MOOD MENULIS TIDAK BERAPA BAIK...

Tekanan....(pressure)..
ya..aku sangat tekanan.. why?
payah aku nak cerita..tapi sesungguhnya aku memang tekanan dan tension..

aku tahu bezakan mana yang baik mana yang kurang baik dan mana yang tak bagus..so mengapa perlu kongkong hidup aku? 

kadang-kadang bila melihat burung yang beterbangan di langit itu lebih baik jika di bandingkan dengan diriku. Ya la,mereka boleh hidup bebas, terbang ke sana ke mari...

Freedom,yes...i need freedom..i want my life back !

#True Story
malam semalam aku langsung tak dapat tidur...sambil-sambil tu deraian air mata pun gugur..ahh,aku kalah lagi.tidak tertahan di buatnya lalu ia pun berguguran..fikir punya fikir,ahh kepala kusut..pusing di buatnya...bermacam-macam benda aku fikirkan..mengapa benda ni berlaku dengan aku? aku tak sanggup..aku tekanan..tolong bawa aku keluar dari kepompong hidup ku kini..
benar lah kata orang,jangan membuat keputusan jika kita dalam keadaan marah,buruk padahnya..dan jangan membuat keputusan jika kita senang..kalau tak percaya, cuba fikirkan balik apa yang kita putuskan tadi dua hari kemudian..sudah tentu jawapannya berbeza kan..so, jalan yang terbaik..untuk menennangkan diri ada ambik wudhuk..buat la solat 2 rakaat..insyaAllah..amarah kita akan hilang serta merta...

*Btw,thanks cz sudi bawa aku keluar semalam..atleast jiwa aku tenang sedikit...maaf la jika ada menyusahkan...thanks sangat-sangat ya..hajat ingin makan burger bakar tercapai~
for chocolate, Tengssss...one of my fav.. <3..

enjoy  mampu menenangkan hati kita walaupun seketika..

"Pujuklah hati untuk terus tabah menerima ujian dari Ilahi. Itu salah satu cara untuk meneruskan hidup ini."

If you don't do stupid things while you're young, you'll have nothing to smile about when you're old.

i need someone to talk..sakit jika di simpan~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment