Jan 30, 2013

Ghost story

As salam penduduk bumi.
nothing interesting here, but i wanna post about ghost story.
rasanya pernah update dulu pasal ni..
ala bukan cerita hantu betul pun, yang menghantui pikiran gua ialah ada la sorang makhluk ni dia pi add fb gua..gua pun takut la, gua hanya approve org yg gua kenal shj..yang nak stalk2 gua pun gua akan hapuskan serta merta.tiada kaitan dengan hidup gua pun. gua ni pun bukannya menagih kawan/folowers yg ramai..
ramai-ramai bikin semak mata memandangnya pun. Tak caya? gua ada lebih 100++ request pending yang ingin berkenalan dengan gua.. tapi gua abaikan.*terasa diri ini pemes macam Hairul Azreen la pulak...
ok, berbalik kepada kereta mayat ni, kenal? mestilah kan, kereta yg angkut org mati.masalahnya di sini adalah problem, dia telah add gua ntah berapa bilion kali (*aku tipu,bukan bilion,tp berkali-kali)..tapi gua tak layan.. arghh..sudah la kaw..pigi mampus ! 
tiada kena mengena dengan hidup gua. Lu jangan cari gua, gua sudah cukup bahagia sekarang.
i hate you forever and ever ! 
(*ayat nampak ganas kan, tapi realitinya aku ni pemalu. HAHA)

*erm,baru gua perasan dengan background..tolong abaikan,tak bermaksud apa-apa pun..
hihi..tp comel poster tu..
k bye, nak sambung mencari erti hidup.


No comments:

Post a Comment