Jan 29, 2013

Kisah seorang Budak

Selamat tengah malam uolls.
Siapa rajin baca belog sy ni, sila RT.. eh,silap.. sila komen di cbox >_<
(itu pun kalau ada readers la,kalau tak pun, biarlah aku bermonolog dalaman shj,aku rela )

oke, ini entri jameela eh silap, entri ini saja-saja di taip, tiada kena mengena dengan yang sedang bekerja ataupun yang sedang makan kecuali berkenaan dengan seorang budak yang bernama Filzah Rasyidah, nak tahu lebih lanjut, sila bertandang ke blog dia "Budak Filzah" (hehe,jgn tak marah yea, sy tolong promote blog awk ni, almaklum la, sy ni kan pemes ala-ala Fatin liana gitew, dush dush dush, muntah hijau terus), dan anda tak perlu nak senyum-senyum ya, sy tau pipi anda tu akan berlubang kalau senyum.. dah dah, take serious..jom hayatilah kisah di bawah ni :

ni hah orang yang di maksud kan tu.. (pokus pada pipi dia, ada lubang kan) miahahaha
baju kotak-kotak, comel tak comel tak, sy?

Hah, yang plak gambar yang telah di-kidnap dari fb tuan punya,
(ambik dulu, pastu baru mintak, ok bha kan >_< ) tq 

Nak buat pengakuan, sebenarnya, ada sorang kawan aku muka dia seiras dengan budak filzah ni.. sejibik bila aku tengok budak filzah ni..tapi bila tgk kawan aku tu, tak pulak sama deangan budak filzah ni..kawan aku tu nama dia aisyah..kekompiusan bermula di situ...jap aku tunjukkan orangnya, sila buat analisis muka masing-masing. Kalau tak sama, maaf la yea.hmm,mungkin perasaan aku saja kot...

yang ni la rupa paras aisyah tu..

kedua, yang tadi tu pertama ok..lupa nak bagi tau tadi.hehe...
ok, yang ni ada satu lagi persamaan budak filzah ni dengan kawan aku, tapi bukan persamaan rupa paras, tapi persamaan cara mereka bercakap. dan orang tersebut adalah Rudzalikha ain, atau nama manja dia, moq atau rud. siyesly, bila aku bercakap dengan dua orang ni, memang sama..hari tu aku ada bagitau si rud ni jugak yg dia ada iras dekat ums tapi iras cara bercakap.. er err,mcm blur-blur orangnya, macam ada sangkut-sangkut sikit klu bercakap..mungkin mereka sedang berfikir sblum bercakap, memang bagus org mcm tu sebenarnya. eh mintak maaf sebab telampau jujur buat confession.nak tahu rud mcm mana, tgk bawah ni : 

Gambar ni pun ihsan daripada fb dia..
(tiba-tiba pulak rindu dengan kawan aku ni)

ok enaf.. itu la antara persamaan yg sy nak bagitau budak filzah ni mengenai persamaan dia dengan kawan2 sy yang mungkin dia perlu tahu kot..hehe,dan sebab tu la jugak nak buat entri pasal dia ni..*tiba-tiba plak..

Lupa nak bagitau dekat readers sy yg lain, budak filzah ni muda 2 tahun dr sy tau (kira la sendiri,malas nak mention umur sy..haha).. so dia pangkat adik sy la.
Budak filzah ni pun study dekat ums, ambik aquaculture.. pakar ikan ni. Beliau juga pelajar tahun 2 macam sy. seorang yang peramah bila di dekati,baik hati,comel lagi tu (ini adalah persamaan kami) , pandai subjek akaun.. fyi, sy belajar akaun dari dia la..dan dia sudah pun berpunya, maaf la yea jejaka-jejaka di luar sana, anda terlambat..
(ni puji pun bersebab ni dengan harapan adala ole-ole dari putrajaya utk sy nanti, hemo hemo hemo) lalalala...

sudah cukup-cukup sudah,cukup sampai di sini sj.. (kebetulan lagu nirwana band sedang berkumandang)...
lain kali sy berhikayat pasal budak filzah ni..

enjoy ur holiday there.. take care..


*tadaa, finally tertaip jugak entri ni.. huh, akhirnya siap jugak, boleh bernafas seperti sedia kala..huhh..happy tak happy tak? memandangkan sekarang jam hp menunjukkan jam 1.33am, so nak ucap good night la.. Assalamualaikum budak filzah..



2 comments:

  1. haha. tenkiu2.
    pemes lahhh sye lpas nie :p HAHA

    ReplyDelete
  2. haha..klu pemes tu jgn lupakan sy yek..

    ReplyDelete