Feb 7, 2013

Bila bosan

Hyep.. 

tiba-tiba jari jemari rajin untuk menekan-nekan papan kekunci ni di kala malam sedang berada di kemuncaknya.... *ayat klise gitew...

kisah aku di masa cuti ni..
saja mengasi tau (kasi tahu/beritahu) , sebab sukahati aku la. ok,lagu yang sedang berkumandangg ketika ini adalah lagu ketika aku masih bersama dengan sang mantan aku..zaman masa muda-muda dulu,biasa la tu..oke abaikan, dia sekarang dah bahagia bersama isteri dan anak dia. ehhhhh...eh,tiba-tiba tukar topik. 

ok,back to the topik.. what i do during midsem break? 
"jalan-jalan" laa,apa lagi. yup, jalan keluar masuk rumah,ke dapur,turun naik tangga,makan,tidur,tengok tv,hambur dan kemas rumah dan paling best aku selalu memasak tau..hihi
selain itu juga *ayat makin mengada..haha, Bila boring pulak,aku akan ambek kunci kereta, pecut sensorang lelaju jalan tiada hala tuju. Itulah rutin harian aku semenjak aku berada di rumah ni. amazing kan.

Soo bored ! 
*need someone to talk.. where are you ? !


No comments:

Post a Comment