May 20, 2013

Speechless Speechless Speechless


Bismillah....
oh, baru aku perasan, 18 April 2013 - 20 Mei 2013, hampir sebulan... 
ya lebih dari sebulan, baru malam ni aku perasan yang terdapat seurat benang jahitan  masih melekat dekat kepala aku.. Patut la sejak kebelakangan ni kepala aku terasa berat semacam saja. badan makin ringan.. rupa-rupanya nurse klinik 1Malaysia dekat 1Sulaman ni ( saja mention supaya berhati-hati lain kali, aku saman kau tak lama) tak habis buka jahitan aku... Sampai hati kau buat aku merana sebulan ni.. Nasib aku ada keberanian untuk menjenguk kepala aku ibarat iron man 3 (kata anak buah aku), so dapat la mengenalpasti masalah yang di hadapi ni.. hmm, ni lah image yang sempat aku ambil menggunakan kamera 5mp :


 *walaupun ia kecil tapi ia sangat menyengat sakitnya..

*Ayat berkaitan :

Kadang-kadang benda yang kita rasa remeh temeh itulah yang ALLAH ambil kira. Jadi jangan anggap benda2 kecik tak perlu buat. Walaupun sekadar sunnah2 kecil, tapi kalau yang kecil itu pun tak terbuat, apalagi sunnah yang “besar-besar”....



No comments:

Post a Comment