Jun 10, 2013

Exam oh exam

Assalamualaikum pembuka kata..


Musim exam, rasa macam tak exam pun.. nak buka nota malas apatah lagi nak study.apa nak jadi dengan aku ni sekarang ni.. aku rasa sem ni pointer memang jatuh.. banyak sebab yang menyebabkan ia jatuh, dan aku malas nak ulas banyak kali pasal hal itu, ramai yang dah tau kan. Semangat aku nak study memang susah lost sejak hari tu.. sejak  hampir 8 minggu yang lalu.. Tapi setiap kali sebelum jawab exam aku akan call mak aku untuk mintak semangat.. asal call mesti aku nanges. Hmm, mungkin ini lah nasib anak bongsu kan, ada manja-manja sikit.. pantang dengar suara mak bapak, mula la tu..yeahh itu la aku, so what your problem? nak kata aku poyo kuat nangis? ya silakan tuan hamba..i tak kisah. :)

Setakat ni aku berjaya alhamdulillah melepasi 4 payper exam.. nak bagi ulasan sikit. Keempat-empat subjek yg aku jawab, ntah la, aku tak berani nak kata OK. .Subjek teras program ,ermm,Boleh laa.. Maafkan sy Dr.Sujjat dan Dr.Jullian,jangan gelak bila baca jawapan saya. En Ali ,sy pun nak minta maaf, semester ni sy rasa sy tidak mampu berikan yang terbaik..maaf..tapi,itu yang termampu sy buat...dan untuk paper biometri, maafkan sy dr.Annita. sy rasa paper ni paling teruk sy jawab.. Blank dalam dewan, otak bercelaru nak jawab soalan tu nak guna yang mana satu.. Maaf. dan untuk paper petang tadi,marketing.. Hmm, soalan abc,so aku pun jawab mana yang rasa mcm jawapannya..arghh,teruknya.. Ok, after this, i got 2 paper more, Meteorology and Laws and ethics.. Hope that i will do my best to answer that question..  InsyaAllah....
Dan hari ni aku berjaya menghantar last assignment Proposal,untuk Final year project nanti.. dan diharap, Pointer semester ni naik..walaupun sikit, kalau banyak pun apa salahnya.. 
Amin amin amin~

Btw, aku kemaruk nak diving, haritu dekat Pulau Tiga tidak berkesempatan 
mahu diving di atas sebab kesihatan tidak mengizinkan..InsyaAllah lepas ni akan dive pepuas...



No comments:

Post a Comment